کتاب «ترانه‌های رمانتیک در جنگ جهانی» با حضور ترانه سرا‌ها و آهنگسازان مطرح کشور در کاشان رونمایی شد.

حسین غیاثی ترانه سرای مطرح کشورمان در آیین رونمایی کتاب «ترانه‌های رمانتیک در جنگ جهانی» گفت: زبان برخی ترانه‌های کتاب زبان مورد نیاز این روز‌های ترانه کشور و اشعار با زبان کلاسیک در کتاب نیز  حاکی از آن است ترانه تنها به زبان محاوره نیست.

آرش افشار آهنگساز و ترانه سرا نیز گفت: اکنون نقد کتاب زود؛ اما آنچه مبرهن است که صاحب مرتضی دهقان ترانه سرای کتاب در خلق این آثار از عقبه‌ای کلاسیک بهره برده و شاید شاعری که از شعر به ترانه سرایی می‌رسد زبانش، تصاویر گویاتری را به همراه دارد.

همچنین ترانه جامه بزرگی شاعر و منتقد در این آیین گفت: رونمایی و چاپ کتاب رخدادی خوشایند است که صاحب اثر شعر را به خوبی می‌فهمد و در جریان شعر روز قرار دارد به طوریکه کتاب حال این روز‌های مردم کشور را روایت می‌کند همانطور که از نامش پر واضح است.  

مرتضی دهقان قمصر  ترانه سرای کتاب با اعلام همدردی به مردم آبادان و تسلیت به بازماندگان جانباخته در حادثه  گفت: همانطور که تولد یک انسان روایتگر امید خداوند به بشریت است تولد یک کتاب نیز جاری شدن امید در بدنه اهل فرهنگ جامعه محسوب می‌شود.

آیین رو نمایی از کتاب ترانه‌های مرتضی دهقان پور قمصر با نام رمانتیک در جنگ جهانی با حضور اهل ادبمراسم امضای کتاب رمانتیک در جنگ جهانی و شاهد استقبال اهالی ادب  مراسم امضای اثر در یک مجموعه فرهنگی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.